Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/11733
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ілійчук, Любомира Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-05T07:08:20Z | - |
dc.date.available | 2022-01-05T07:08:20Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Молодь і ринок. 2021. №7-8 (193-194). С. 73-77. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/11733 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено сутність поняття “моніторинг”, з’ясовано сучасні тенденції розвитку моніторингових досліджень та їх вплив на забезпечення якості вищої освіти. Здійснено аналіз міжнародного досвіду становлення системи моніторингу якості освіти як інформаційної бази для вироблення освітньої політики держави та управління якістю освіти. Окреслено моделі моніторингу якості вищої освіти, застосовувані в різних країнах світу. Розкрито особливості створення та функціонування системи забезпечення якості вищої освіти в Україні, необхідною складовою якої є моніторинг її якості. | uk_UA |
dc.subject | якість освіти; моніторинг; моніторингові дослідження; моніторинг якості вищої освіти; система забезпечення якості вищої освіти. | uk_UA |
dc.title | Моніторинг як важлива складова системи забезпечення якості вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Monitoring as an important component of the quality assurance system of higher education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
242601-Текст статті-556528-1-10-20211017.pdf | 386.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.