Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлійчук, Любомира Василівна-
dc.date.accessioned2022-01-05T07:08:20Z-
dc.date.available2022-01-05T07:08:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМолодь і ринок. 2021. №7-8 (193-194). С. 73-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11733-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність поняття “моніторинг”, з’ясовано сучасні тенденції розвитку моніторингових досліджень та їх вплив на забезпечення якості вищої освіти. Здійснено аналіз міжнародного досвіду становлення системи моніторингу якості освіти як інформаційної бази для вироблення освітньої політики держави та управління якістю освіти. Окреслено моделі моніторингу якості вищої освіти, застосовувані в різних країнах світу. Розкрито особливості створення та функціонування системи забезпечення якості вищої освіти в Україні, необхідною складовою якої є моніторинг її якості.uk_UA
dc.subjectякість освіти; моніторинг; моніторингові дослідження; моніторинг якості вищої освіти; система забезпечення якості вищої освіти.uk_UA
dc.titleМоніторинг як важлива складова системи забезпечення якості вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeMonitoring as an important component of the quality assurance system of higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
242601-Текст статті-556528-1-10-20211017.pdf386.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.