Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилюк, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-07-11T07:22:14Z-
dc.date.available2023-07-11T07:22:14Z-
dc.date.issued2023-07-11-
dc.identifier.citationЗагальний обсяг роботи становить 75 сторінок, включаючи 4 таблиці, 10 рисунків, 1 додаток, список використаної літератури складається з 52 найменувань на 71 сторінціuk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16940-
dc.descriptionАктуальність роботи обумовлена тим, що електронна комерція та інтернет середовище починає відігравати все більшу роль у маркетингу підприємства. Чимала доля припадає саме на сайти, оскільки саме вони служать майданчиками для продажу товарів та послуг. Для просування сайтів найефективнішими залишаються стратегії пошукової оптимізації, оскільки саме вони забезпечують генерацію органічного трафіку цільової аудиторії в довгостроковій перспективі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherГаврилюк В.В.uk_UA
dc.subjectінтернет-маркетинг, пошукова оптимізація, SEO-аналізuk_UA
dc.titleПошукова оптимізація (SЕО) в Інтернет-маркетингу підприємства.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2з. Гаврилюк Вікторія_МКз_Автореферат.pdf188.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.