Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасінчук, Андрій Васильович-
dc.date.accessioned2023-07-13T08:05:06Z-
dc.date.available2023-07-13T08:05:06Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationЗагальний обсяг роботи складає 63 сторінки, з них основного тексту 55 сторінок. Список використаної літератури налічує 56 джерел.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16992-
dc.description.abstractАктивізація підприємницької діяльності в Україні потребує дослідження ринку з метою визначення сприятливих можливостей для розвитку бізнесу, плідної діяльності в ринковому середовищі та умовах конкурентної боротьби. Щоб створити найвищу споживчу цінність і задовольнити потреби клієнтів, компаніям потрібна інформація. Приклади роботи багатьох успішних компаній показують, що розробка плану виробництва та маркетингу якісного продукту починається з вивчення потреб та очікувань клієнтів. Крім того, компаніям потрібні вичерпні дані про конкурентів, посередників та інші сили, що впливають на ринок. Сьогодні інформація про ринкові умови використовується не тільки для прийняття найкращих рішень, але й слугує важливим стратегічним ресурсом і маркетинговим інструментом.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпослуги, маркетингові дослідження, організація маркетингових дослідженьuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження ринку послуг в Україніuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9. Касінчук Андрій_МК_Автореферат.pdf445.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.