Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/19214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтефанів, Надія Василівна-
dc.date.accessioned2024-03-26T07:18:33Z-
dc.date.available2024-03-26T07:18:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19214-
dc.description.abstractДитина починає виявляти емоції майже з народження. Все ж формування її емоційного світу залежить не тільки від генетично закладених рис, а й від навколишнього середовища, навчання та виховання. Бурхливий розвиток емоційної сфери проявляється саме у дошкільному віці. На ранніх етапах онтогенезу емоції є провідними, оскільки на них ґрунтується цілісна поведінка дошкільника. Дошкільний вік – це первинний етап соціалізації в житті дитини. У цей період дитина долучається до загальнолюдських цінностей, встановлює перші взаємини з людьми, а емоційна сфера значно впливає на особистісний розвиток і опанування нею різноманітних видів діяльності. Проблема формування емоційної сфери дітей у період дошкільного дитинства є актуальною в теоретичному й прикладному аспектах.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectЕмоції, емоційна сфера, дошкільний вікuk_UA
dc.titleПереживання емоцій дошкільниками (психологічні особливості)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стефанів Н. курсова робота.pdf516.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.