Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/19214
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стефанів, Надія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T07:18:33Z | - |
dc.date.available | 2024-03-26T07:18:33Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/19214 | - |
dc.description.abstract | Дитина починає виявляти емоції майже з народження. Все ж формування її емоційного світу залежить не тільки від генетично закладених рис, а й від навколишнього середовища, навчання та виховання. Бурхливий розвиток емоційної сфери проявляється саме у дошкільному віці. На ранніх етапах онтогенезу емоції є провідними, оскільки на них ґрунтується цілісна поведінка дошкільника. Дошкільний вік – це первинний етап соціалізації в житті дитини. У цей період дитина долучається до загальнолюдських цінностей, встановлює перші взаємини з людьми, а емоційна сфера значно впливає на особистісний розвиток і опанування нею різноманітних видів діяльності. Проблема формування емоційної сфери дітей у період дошкільного дитинства є актуальною в теоретичному й прикладному аспектах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | Емоції, емоційна сфера, дошкільний вік | uk_UA |
dc.title | Переживання емоцій дошкільниками (психологічні особливості) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стефанів Н. курсова робота.pdf | 516.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.