Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/21968
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ващак, Лілія Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-17T09:18:46Z | - |
dc.date.available | 2025-02-17T09:18:46Z | - |
dc.date.issued | 2024-06 | - |
dc.identifier.citation | Ващак Л.Я. Освіта в Україні в період російської агресії 2014–2023 рр. Івано-Франківськ, 2024. 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/21968 | - |
dc.description.abstract | На основі опрацьованих джерельних, історіографічних та законодавчих матеріалів у дипломній роботі висвітлено стан розвитку освіти в України в період російської агресії 2014–2023 рр. У роботі розглядається вплив російської агресії на систему освіти в Україні в період з 2014 по 2023 рік. Розкрито глибоку трансформацію в сфері освіти, викликану як зовнішніми військовими діями, так і внутрішніми потребами і викликами часу. Підкреслюється стратегічна важливість освіти для розвитку країни, особлива увага приділяється патріотичному вихованню, реформуванню системи освіти, розробці інноваційних технологій в системі освіти та адаптації вчителів до нових викликів. Також аналізуються підходи та методи, впроваджені для підтримки освітнього процесу під час війни. Практична значимість даної роботи полягає у використанні отриманих результатів для подальшого розвитку і вдосконалення системи освіти в умовах кризи. Дослідження має надзвичайну актуальність у сучасному контексті, оскільки військова агресія росії проти України від 2014 р. досі триває та має глибокий і багатогранний вплив на всі сфери життя країни. Освіта, як ключовий елемент соціального, культурного та економічного розвитку, стала одним із найбільш вразливих та важливих напрямків, що піддавався серйозним викликам та змінам під впливом воєнних подій та геополітичної ситуації. Здійснено комплексний огляд нормативно-правової та навчально-методичної бази, що регулює утвердження компетентнісного навчання та змісту вітчизняної освіти. Здійснено спробу простежити складові інноваційної діяльності у системі освіти України в умовах воєнного стану та звернуто увагу на перспективи розвитку освіти в умовах війни | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | військовий стан, інноваційні методи, дистанційне навчання, міжнародна співпраця в системі освіти | uk_UA |
dc.title | Освіта в Україні в період російської агресії 2014–2023 рр. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ващак_Королько.pdf | 2.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.