Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/22683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорганюк, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2025-04-23T07:29:00Z-
dc.date.available2025-04-23T07:29:00Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationГорганюк О.В. Мотивація навчання історії засобами музики. Івано-Франківськ, 2022. 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/22683-
dc.description.abstractБакалаврська робота на тему «Мотивація навчання історії засобами музики» присвячена дослідженню використання музичного мистецтва як ефективного інструменту підвищення зацікавленості учнів до вивчення історії. У роботі проаналізовано методи мотивації на уроках історії, їхній вплив на формування ключових компетентностей школярів, зокрема громадянської компетентності, а також запропоновано практичні шляхи використання музики у навчальному процесі. У першому розділі розглянуто поняття мотивації в освітньому процесі, її значення для формування основних компетентностей учнів на уроках історії. Особлива увага приділяється громадянській компетентності як важливій складовій розвитку особистості, здатної до критичного мислення, відповідальності та активної участі в суспільному житті. Другий розділ досліджує роль музичного мистецтва у формуванні громадянської компетентності учнів. Розглядається значення історичних пісень, гімнів, маршів та інших музичних творів у контексті розуміння історичних подій, а також їхній емоційний вплив на сприйняття матеріалу. У розділі також подано методику використання музичного контенту на уроках історії, визначено особливості його інтеграції в освітній процес для підвищення зацікавленості учнів і сприяння глибшому засвоєнню історичних знань. Третій розділ містить практичну реалізацію досліджених методик у вигляді плану-конспекту уроку «Українські січові стрільці – перше в новітній історії національне військо». Урок розроблено з використанням музичного контенту, що допомагає активізувати увагу учнів, викликати емоційний відгук і створити більш глибоке розуміння історичних подій. Результати дослідження можуть бути корисними для вчителів історії, які прагнуть зробити навчальний процес більш інтерактивним та емоційно насиченим. Запропоновані методики сприяють не лише підвищенню мотивації учнів, а й формуванню в них національної свідомості, патріотизму та критичного мислення.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмотивація на уроках історії, ЗЗСО, музичне мистецтво, громадянська компетентність, методика навчання, міжпредметні зв'язки, патріотичне вихованняuk_UA
dc.titleМотивація навчання історії засобами музикиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горганюк_Галицька-Дідух.pdf1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.