Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23057Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бєрєснєва, Ксенія | - |
| dc.date.accessioned | 2025-05-29T08:21:30Z | - |
| dc.date.available | 2025-05-29T08:21:30Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Бєрєснєва К. Теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.91-94 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23057 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти, а саме компетентністний, діяльнісний, соціокультурний та особистісно-зорієнтований. Висвітлено важливість інтеграції цифрових технологій у освітній процес для підвищення ефективності виховання національної свідомості, громадянської відповідальності та культурної ідентичності майбутніх педагогів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | теоретичні підходи | uk_UA |
| dc.subject | виховання патріотичних цінностей | uk_UA |
| dc.subject | цифровізація | uk_UA |
| dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
| dc.title | Теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти | uk_UA |
| dc.title.alternative | THEORETICAL APPROACHES TO EDUCATING PATRIOTIC VALUESIN FUTURE TEACHERS IN THE CONDITIONS OF DIGITAL TRANSFORMATION OF HIGHER EDUCATION | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Т. 59, № 2 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Бєрєснєва.pdf | 392.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.