Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23480
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибчук, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-25T13:13:06Z | - |
dc.date.available | 2025-09-25T13:13:06Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Рибчук Л.В. Розвиток критичного мислення на уроках біології. – Дипломна робота на здобуття на здобуття рівня магістр за спеціальністю 014.15 Середня освіта (Природничі науки). – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 64 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23480 | - |
dc.description.abstract | Дипломна робота є рукописом, що містить результати дослідження щодо розвитку критичного мислення на уроках біології, при вивченні теми «Біоорганічні речовини. Білки, нуклеїнові кислоти: огляд будови і біологічної ролі» та ««Вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі». Досліджено ефективність використання методів та прийомів розвитку критичного мислення учнів на основі вищезазначених тем. Використані методи та прийоми сприяють навичкам аргументації своєї думки, пошуку істини, вмінні порівнювати, знаходити спільне та відмінне, активно брати участь в обговоренні, висувати гіпотези, прислухатись до думки інших. 64 с., Рис. 16 , Табл. 6, Літ. 59. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | методи і прийоми | uk_UA |
dc.title | Розвиток критичного мислення на уроках біології | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рибчук_Мідак.pdf | 2.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.