Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23492
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Довбенюк, Й. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-26T08:55:25Z | - |
dc.date.available | 2025-09-26T08:55:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Довбенюк Й.Р. – Експеримент, як один із видів навчальної діяльності при вивченні природничих наук. - Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 014.15 Середня освіта (Природничі науки). – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23492 | - |
dc.description.abstract | Дипломна робота є рукопис, який містить теоретичні основи експерименту: структуру, класифікацію, види експерименту, етапи та інструкцію щодо проведення дослідження. А також методичні рекомендації щодо застосування експерименту при вивченні інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Розроблено таблицю застосування експерименту на різних етапах уроку та в позаурочний час. Висвітлено, що експерименти відіграють велику роль у вивченні інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Даний вид діяльності спонукає та мотивує дітей до вивчення природознавства. Експериментальний метод навчання стимулює розвиток критичного мислення, творчості, самостійної, парної та групової взаємодії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | експеримент | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.subject | практична робота | uk_UA |
dc.subject | модельна навчальна програма | uk_UA |
dc.subject | застосування експерименту | uk_UA |
dc.subject | методичні рекомендаці | uk_UA |
dc.title | Експеримент, як один із видів навчальної діяльності при вивченні природничих наук | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Довбенюк_Яблонь.pdf | 420.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.