Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23509
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марчук, М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-29T07:08:04Z | - |
dc.date.available | 2025-09-29T07:08:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Марчук М. Використання інноваційних підходів при вивченні теми: «Поведінка тварин» на уроках біології та науково-дослідній роботі учнів 7 класу. – Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки»). – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 57 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23509 | - |
dc.description.abstract | Дипломна робота є рукопис, який містить результати дослідження інноваційних форм та методів організації навчальної та науково-дослідної робота з біології з використанням сучасних технологій. У роботі проаналізовано методику проведення уроків у 7 класі із застосуванням інформаційних технологій навчання (ІКТ), розроблено конспект уроку на тему: «Поведінка тварин у природі та методи її вивчення та запропоновано алгоритм науково-дослідної роботи учнів із вивчення поведінки тварин з використанням системи відеоспостереження Wildlife. 53 с., Рис. 5, Табл. 4, Літ. 31. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології навчання | uk_UA |
dc.subject | поведінка тварин | uk_UA |
dc.subject | науково-дослідна робота | uk_UA |
dc.subject | система відеоспостереження Wildlife | uk_UA |
dc.title | Використання інноваційних підходів при вивченні теми: «Поведінка тварин» на уроках біології та науково-дослідній роботі учнів 7 класу | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Марчук_Мельниченко.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.