Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23543
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригорійчук, М. Я.-
dc.date.accessioned2025-09-30T12:56:32Z-
dc.date.available2025-09-30T12:56:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГригорійчук М.Я. Формування ключових компетентностей на уроках хімії у 8-9 класах. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». –Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. –Івано-Франківськ, 2024. – 69 с..uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23543-
dc.description.abstractРобота є рукописом, що містить результати теоретичного дослідження методичних підходів до формування ключових компетентностей в учнів 8-9 класів на уроках хімії. У першому розділі розглянуто Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти як законодавчу основу навчальної дисципліни «Хімія» та визначено вимоги до результатів навчання. Другий розділ аналізує концепцію компетентнісного навчання, його значення для розвитку особистості учнів і вплив на якість засвоєння навчального матеріалу з хімії. У третьому розділі представлено методичні підходи до формування ключових компетентностей, зокрема використання інтерактивних методів, проєктної діяльності та STEM-освіти. Робота містить рекомендації для практичного застосування в освітньому процесі під час навчання хімії у 8-9 класах. 69 с.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectхіміяuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectуроки з хіміїuk_UA
dc.subjectметод проєктівuk_UA
dc.subjectSTEAM-технологіїuk_UA
dc.titleФормування ключових компетентностей на уроках хімії у 8-9 класахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Григорійчук _Лучкевич.pdf3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.