Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23558
Title: | Створення історичних уявлень у здобувачів освіти про князя Данила Романовича на уроках історії України у 7 класі: роль естетичних засобів навчання у формуванні культурної компетентності |
Authors: | Коляда, Ігор Анатолійович Борчук, Степан Миколайович Камбалова, Яніна Миколаївна Дрогомирецька, Людмила Романівна |
Keywords: | історична персоналія естетичні засоби навчання історії художня література методичні прийоми мультимедійна дошка |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Дрогомирецька Л. Створення історичних уявлень у здобувачів освіти про князя Данила Романовича на уроках історії України у 7 класі: роль естетичних засобів навчання у формуванні культурної компетентності. Вісник аграрної історії. 2022. № 39-42. С.26-39. |
Abstract: | Залучення естетичних засобів навчання історії до можливостей інноваційних технологій, зокрема мультимедійних, сприяє глибшому засвоєнню матеріалу в процесі вивчення життя певної історичної особистості. Автори статті пропонують методичні прийоми застосування інноваційних підходів до використання естетичних засобів навчання історії у формуванні образної свідомості князя Данила Романовича при вивченні історії України у 7 класі. Мета дослідження – проаналізувати методику опанування історичного матеріалу про князя Данила Романовича за допомогою творів літератури, музики, живопису та монументального мистецтва. Під час роботи автори статті використали теоретичні прийоми узагальнення та осмислення зібраної інформації – аналіз та узагальнення фактів із життя князя Данила Романовича, викладених у літературних джерелах, порівняння та моделювання прийомів формування історичної свідомості за допомогою естетичних засобів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23558 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ФІПМВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Коляда І., Борчук, С., Камбалова Я, Дрогомирецька Л. Створення історичних уявлень роль.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.