Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorДрогомирецька, Людмила Романівна-
dc.contributor.authorПетрова, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-10-01T11:46:38Z-
dc.date.available2025-10-01T11:46:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГончарук В. А., Дрогомирецька Л. Р., Петрова Н. О. Викладання історії України через призму сучасних педагогічних технологій. Педагогічна Академія: наукові записки. 2024. № 13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23562-
dc.description.abstractУ статті аналізується вплив сучасних педагогічних технологій, зокрема мультимедійних ресурсів, інтерактивних платформ, онлайн-курсів і гейміфікації, на оптимізацію освітнього процесу та підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу здобувачами вищої та середньої освіти. Метою дослідження є аналіз використання сучасних педагогічних технологій у викладанні історії України, визначення ефективності їхнього впровадження в освітній процес та розробка рекомендацій для вдосконалення методик навчання в умовах глобалізаційних викликів і цифровізації освіти. У процесі дослідження були використані такі методи: аналіз і узагальнення наукової літератури, синтез і моделювання, а також порівняння традиційних і сучасних підходів до викладання історії України.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінноваційні освітні підходиuk_UA
dc.subjectміждисциплінарна інтеграціяuk_UA
dc.subjectцифрові ресурсиuk_UA
dc.subjectкомпетенції здобувачів освітиuk_UA
dc.subjectвикладання історіїuk_UA
dc.titleВикладання історії України через призму сучасних педагогічних технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.