Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрогомирецька, Людмила Романівна-
dc.date.accessioned2025-10-01T12:49:55Z-
dc.date.available2025-10-01T12:49:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДрогомирецька Л. Музейні уроки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів (на прикладі використання фондів Музею історії Давнього Галича). Історико-краєзнавча діяльність у закладах освіти в умовах Нової української школи. Збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Івано- Франківськ, 18 травня 2023 р. Івано-Франківськ : Симфонія Форте, 2023. С.226-230.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23580-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості та значення музейних уроків як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання історії у школі. Розглянуто методичні аспекти проведення музейних уроків на прикладі використання фондів Музею історії давнього Галича.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмузейні урокиuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.subjectмузейна експозиціяuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectвіртуальна екскурсіяuk_UA
dc.subjectмузейний освітній простірuk_UA
dc.titleМузейні уроки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів (на прикладі використання фондів Музею історії Давнього Галича)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.