Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/24001Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Паска, Тарас Валерійович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-24T11:50:50Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-24T11:50:50Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Паска Т. В. Використання цифрових освітніх ресурсів у формуванні інформаційної культури майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Паска // Acta Paedagogiсa Volynienses. - 2025. - № 4. - С. 9–16. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/24001 | - |
| dc.description.abstract | У статті досліджується використання цифрових освітніх ресурсів у формуванні інформаційної культури май- бутніх фахівців дошкільної освіти. Метою роботи є аналіз теоретичних засад і практичних аспектів застосування цифрових ресурсів у підготовці студентів, а також визначення їх впливу на розвиток ключових компетентностей, зокрема інформаційної культури. Емпірична частина реалізована на основі анкетування студентів спеціальності «Дошкільна освіта» Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, що дало змогу оцінити рівень обізнаності щодо цифрових технологій та популярність їх використання в освітньому процесі. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | цифрові освітні ресурси | uk_UA |
| dc.subject | інформаційна культура | uk_UA |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
| dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
| dc.subject | цифрова компетентність | uk_UA |
| dc.subject | цифрова грамотність | uk_UA |
| dc.subject | підготовка вихователів | uk_UA |
| dc.title | Використання цифрових освітніх ресурсів у формуванні інформаційної культури майбутніх фахівців дошкільної освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Паска Т. 1.pdf | 294 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.