Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/24051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯрова, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-12-01T09:36:15Z-
dc.date.available2025-12-01T09:36:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯрова Ю. М. Перспективи впровадження інформаційного забезпечення в управління соціальними службами // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2025. – Т. 1, №. 21. – С.87-95uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24051-
dc.description.abstractУ статті розглянуто перспективи впровадження інформаційного забезпечення у діяльність соціальних служб. Проаналізовано сучасні виклики в управлінні соціальною сферою та визначено ключові переваги застосування інформаційно-комунікаційних технологій.Розглянуто перспективи розвитку інформаційного забезпечення у соціальній сфері. Метою статті є дослідження теоретичних аспектів сучасних тенденцій та перспектива впровадження інформаційного забезпечення в управління соціальними службами.Дослідження проводилося з використанням таких методів дослідження, як метод наукових абстракцій, метод порівняння та економічного аналізу і синтезу. Соціальні служби працюють з величезними обсягами інформації, які потребують ефективного зберігання, обробки та аналізу. Відсутність єдиної інформаційної платформи створює труднощі у співпраці між різними соціальними службами. Інформаційне забезпечення становить основу ефективного управління у соціальній сфері. Воно включає інформаційні системи, бази даних, електронний документообіг і цифрові платформи, які допомагають автоматизувати роботу. У у мовах швидкої технологічної еволюції особливо важливо забезпечити якісний збір даних, їх обробку та аналіз для прийняття управлінських рішень.Інформаційне забезпечення відіграє вирішальну роль у покращенні процесів прийняття рішень в рамках управління соціальною роботою. Ефективне прийняття рішень значною мірою залежить від точної та актуальної інформації, яка дозволяє соціальним працівникам оцінювати ситуації, визначати потреби та визначати відповідні заходи. Поліпшення надання послуг і результатів для клієнтів є ще однією значною перевагою надійного надання інформації в управлінні соціальною роботою. Доступ до точної та своєчасної інформації дозволяє соціальним працівникам пристосовувати втручання, які відповідають конкретним потребам клієнтів, тим самим підвищуючи ефективність соціальних послуг.Обмін інформацією сприяє прозорості та культурі співпраці, дозволяючи фахівцям координувати зусилля та узгоджувати свої стратегії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКарпатський (Прикарпатський) національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectменеджмент соціальної сфериuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectуправління соціальними службамиuk_UA
dc.titleПерспективи впровадження інформаційного забезпечення в управління соціальними службамиuk_UA
dc.title.alternativePROSPECTS FOR THE INTRODUCTION OF INFORMATION SECURITY IN THE MANAGEMENT OF SOCIAL SERVICESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 1, № 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
87-95.pdf248.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.