Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2405
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Войтків, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-26T18:03:02Z | - |
dc.date.available | 2020-03-26T18:03:02Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2405 | - |
dc.description.abstract | Компетентнісний підхід як дидактична інновація в освіті дозволяє подолати розрив між існуючою освітньою практикою та новими вимогами до результатів освіти. На сьогодні достатньо добре досліджені теоретичні аспекти компетентнісного підходу і приділяється належна увага формуванню предметних компетентностей, але недостатньо розроблена методика формування ключових компетентностей на уроках предметів природничо-математичного циклу. У статті розглядаються компетентнісні завдання у форматі PISA; рівні компетентності, які вони визначають; подані приклади таких завдань; описані вміння та навички, які формуються в процесі їх виконання; звертається увага на зміст завдань, який впливає на формування як предметних, так і ключових компетентностей. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Серія: Проблеми методики фізико-математичної 11;11(IV) | - |
dc.subject | компетентнісні завдання | uk_UA |
dc.subject | компетенції | uk_UA |
dc.subject | ключові компетенції | uk_UA |
dc.subject | предметні компетентності | uk_UA |
dc.subject | рівні компетентності | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ КОМПЕТЕНТНІCНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ЗАВДАНЬ У ФОРМАТІ PISA З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФТФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1172-2265-1-SM.pdf | 456.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.