Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/24065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКім, Олексій Олексійович-
dc.date.accessioned2025-12-03T07:40:46Z-
dc.date.available2025-12-03T07:40:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКім О. О. Аналітика в менеджменті маркетингового проєкту як основа для прийняття управлінських рішень // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2025. – Т. 1, №. 21. – С.220-233uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24065-
dc.description.abstractОдним з ключових інноваційних чинників розвитку бізнесу на сучасному етапі розвитку є аналітика, у тому числі застосування аналітичних інструментів в прийнятті управлінських рішень. Управлінські рішення є основою функціонування бізнесу – від того, чи буде прийнято ефективне рішення на кожному з етапів життєвого циклу, буде залежати подальший розвиток подій. В управлінні маркетинговими проєктами існує дві складові аналітичних процесів – визначені сутністю маркетингового проєкту (аналітика процесів та метрик залучення трафіку, конверсії, LTV, ROMI, середньої ціни ліда, тощо) та визначені фреймворком проєктного менеджменту (моніторинг та аналітика реалізації проєкту, підготування та оновлення burndown chart, Stakeholder engagement plan, risk management plan, WBS, RBS, планування та виконання бюджету, метрики EVM, модель BAC-PV-EV-AC, CPI – cost performance index, SPI – schedule performance index, EACта інші дотичні метрики). Узгодження всіх методологій аналітики, метрик планування та виконання проєкту входять в сутність аналітики маркетингових проєктів. Прийняття рішень в маркетингових проєктах є відповідним балансуванням між ефективністю та трьома головними обмеженнями проєкту – масштабом, графіком та бюджетом. В умовах визначення чітких пріоритетів щодо проєктних обмежень (наприклад, жорстке бюджетне та адаптивні обмеження масштабу та графіку, жорстке обмеження масштабу та адаптивні обмеження бюджету та графіку, або для інших комбінацій пріоритетів), необхідно застосовувати відповідні фреймворки прийняття управлінських рішень, які призведуть до найкращих загальних результатів маркетингового проєкту. Ідеальною ситуацією буде максимізація позитивних метрик проєкту, які репрезентують масштаб (маркетингові та фінансові метрики результату маркетингових заходів) з одночасним дотриманням графіку та бюджету (CPIта SPI, які дорівнюють одиниці, або 100 %), але в реальному виконанні маркетингового проєкту можуть зустрічатися різні проблеми, для рішення яких і необхідні управлінські рішення, зроблені на основі даних. Метою статті є визначення ефективних фреймворків прийняття управлінських рішень на основі даних, із урахуванням різних напрямів аналітики та обмежень проєкту.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКарпатський (Прикарпатський) національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмаркетингові проєктиuk_UA
dc.subjectаналітикаuk_UA
dc.subjectприйняття рішеньuk_UA
dc.subjectпроєктний менеджментuk_UA
dc.subjectмоніторинг та контрольuk_UA
dc.subjectзвітуванняuk_UA
dc.subjectприйняття рішень на основі данихuk_UA
dc.titleАналітика в менеджменті маркетингового проєкту як основа для прийняття управлінських рішеньuk_UA
dc.title.alternativeANALYTICS IN MARKETING PROJECT MANAGEMENT AS A BASIS FOR MAKING MANAGEMENT DECISIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 1, № 21



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.