Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/24070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосар, Наталія Степанівна-
dc.contributor.authorМельник, Христина Романівна-
dc.date.accessioned2025-12-03T14:04:15Z-
dc.date.available2025-12-03T14:04:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКосар Н. С., Мельник Х. Р. Соціально-відповідальний маркетинг на ринку допоміжних засобів реабілітації // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2025. – Т. 1, №. 21. – С.279-287uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24070-
dc.description.abstractВстановлено, що соціально-відповідальний маркетинг є невід’ємною складовою діяльності сучасних підприємств, але його реалізація залежить від особливостей пропонованих товарів. Метою статті є дослідження ключових аспектів реалізації соціально- відповідального маркетингу продавцями на ринку допоміжних засобів реабілітації через використання ними омніканального маркетингу та зворотніх каналів розподілу товарів у своїй діяльності. З огляду на зростання кількості людей з інвалідністю ці питання набувають сьогодні особливої актуальності. Для реалізації мети роботи було зібрано та проаналізовано вторинну маркетингову інформацію про ринок засобів реабілітації, використано метод спостереження за діяльністю продавців засобів реабілітації, бенчмаркінгу, систематизації та порівняння. Наукова новизна роботи полягає у поглибленні теоретико-методичних засад використання концепції соціально-відповідального маркетингу підприємствами, що орієнтовані у своїй діяльності на людей з обмеженими можливостями. Встановлено, що у процесі закупівлі товарів в умовах воєнного стану, споживачі віддають перевагу тим брендам, які впровадили принципи соціальної-відповідальності у свою діяльність. У статті проведено дослідження продавців, які реалізують допоміжні засоби для реабілітації у м. Львові. Виявлено, що усі компанії забезпечують інформування споживачів щодо пропонованих товарів на сайті, але не всі вони надають можливість придбання товарів онлайн. Серед послуг, які надають такі продавці, можна виділити консультації фахівців. Одночасно деякі продавці, зокрема, ТОВ «Медичний магазин» використовує канали зворотного розподілу товарів, викуповуючи вживані крісла колісні, а також пропонує послуги прокату реабілітаційної техніки, що збільшує її доступність для потребуючих. У цьому напрямі рекомендованою ініціативою для торгових посередників, що реалізують засоби реабілітації, буде розробка платформи для людей з інвалідністю, на якій вони зможуть одержати допоміжні засоби для реабілітації, які вже були у вжитку при умові належної перевірки якості таких товарів продавцями аналогічних товарів чи купити нові товари у торгових посередників та вітчизняних виробників. Це свідчить про практичну цінність даного дослідження.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКарпатський (Прикарпатський) національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectзасоби реабілітаціїuk_UA
dc.subjectлюди з обмеженими можливостямиuk_UA
dc.subjectбагатоканальний маркетингuk_UA
dc.subjectзворотні канали розподілу товарівuk_UA
dc.titleСоціально-відповідальний маркетинг на ринку допоміжних засобів реабілітаціїuk_UA
dc.title.alternativeSOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING IN THE MARKET OF REHABILITATION AIDSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 1, № 21



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.