Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/24072
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалюк, Ірина Богданівна-
dc.contributor.authorТараєвська, Леся Степанівна-
dc.date.accessioned2025-12-04T10:07:57Z-
dc.date.available2025-12-04T10:07:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГалюк І. Б., Тараєвська Л. С. Інтеграція маркетингу та логістики в системі ресурсів та менеджменту підприємства // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2025. – Т. 1, №. 21. – С.297-305uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24072-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню теоретичних і прикладних засад взаємозв’язку маркетингу і логістики в системі менеджменту підприємства і розробці рекомендації щодо їх інтеграції задля підвищення ефективності використання ресурсів підприємства та росту його конкурентоспроможності. Для досягнення визначеної мети в ході дослідження використано методи: метод теоретичного дослідження, метод порівняльного аналізу, загально-логічний метод, метод узагальнення. Авторами розглянуто спрямування маркетингу та логістики в системі роботи підприємства. Уточнено орієнтацію маркетингу на вивчення ринку, поведінки споживача, просування продукту та забезпечення задоволення та лояльності клієнтів. Зазначено, що логістика зосереджена на організації ефективних процесів постачання, зберігання, транспортування, формування запасів. Окремий акцент зроблено на можливостях, які отримуються внаслідок інтеграції цих напрямків діяльності. У статті представлено ключові точки дотику маркетингу і логістики – цінова політика, розробка політики пакування, прогнозування ринків збуту товарів, створення системи розподілу, формування складської сітки, політика в області запасів, політика обслуговування клієнтів, управління замовленнями. Попри спільну мету – задоволення клієнта, мають місце окремі розбіжності цілей маркетингу та логістики у точках дотику. Вирішення цих суперечностей можливе за рахунок знаходження «зон компромісу».Відмічено, що такий підхід дозволяє оптимізувати використання ресурсів підприємства, забезпечити достатній рівень обслуговування клієнтів, зменшити витрати та підвищити гнучкість та адаптивність підприємства у мінливих ринкових умовах роботи. У процесі проведеного дослідження здійснено систематизацію функціонального взаємозв’язку між маркетингом та логістикою як інтегрованих компонентів системи ресурсів та менеджменту підприємства.Обґрунтованодоцільність координації маркетингових та логістичних дій з метою підвищення ефективності управління та оптимізації використання ресурсів підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКарпатський (Прикарпатський) національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectланцюг поставокuk_UA
dc.subjectресурси підприємстваuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleІнтеграція маркетингу та логістики в системі ресурсів та менеджменту підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeINTEGRATION OF MARKETING AND LOGISTICS GOALS IN THE SYSTEM OF RESOURCES AND MANAGEMENT OF THE ENTERPRISEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 1, № 21



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.