Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/24073
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіцак, Микола Михайлович-
dc.contributor.authorЛопащук, Вікторія Олегівна-
dc.date.accessioned2025-12-04T10:13:49Z-
dc.date.available2025-12-04T10:13:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКіцак М. М., Лопащук В. О. Технології маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю територіальної громади // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2025. – Т. 1, №. 21. – С.306-314uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24073-
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні теоретичні положення використання технологій маркетингу як неформального інституту в управлінні територіальними громадами. Метою статті є удосконалення існуючих теоретико-прикладних положень впровадження інструментів маркетингового управління в діяльність територіальних громад з метою підсилення їх конкурентної позиції. Обґрунтовано актуальність та доцільність використання маркетингу в управління громадою як адміністративно-територіальною одиницею, важливість маркетингових технологій в якості інструменту управління конкурентоспроможністю громади. Маркетинг територіальної громади запропоновано розглядати як процес муніципального управління на користь суб'єктів регіональної влади та жителів території, метою якого є просування та розвиток економіко – соціальної системи громади, за рахунок використання та створення конкурентних переваг, на основі нових інноваційних технологій, як у процесі створення нових продуктів та послуг, так і в системі муніципального управління. Доведено, що використання тих чи інших маркетингових інструментів в управлінні територіальною громадою залежить від етапу розвитку регіонального управління та горизонту рішень, що приймаються місцевою владою. Сформовано перелік найбільш поширених інструментів:визначення цілей розвитку територіальної громади на основі застосування інструментів маркетингової аналітики; формування програм розвитку муніципального утворення на основі застосування баз даних та визначення цільових орієнтирів; реалізація комплексу програм регіонального розвитку шляхом обґрунтування вибору ринків, можливостей застосування кластерних технологій, формування мережевих структур. Визначено основні завдання маркетингу як інструменту розвитку громади. Розглянуто функціональний аспект маркетингу територіальної громади. Визначено ключові напрямки регіонального управління та можливість їх реалізації на основі маркетингового підходу є свідченням актуальності застосування маркетингових технологій. Досліджено сутність бенчмаркінгу в рамках розробки стратегії розвитку території.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКарпатський (Прикарпатський) національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.titleТехнології маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю територіальної громадиuk_UA
dc.title.alternativeRELATIONS MARKETING TECHNOLOGIES IN MANAGING THE COMPETITIVENESS OF A TERRITORIAL COMMUNITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 1, № 21



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.