Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3197
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопів, Любов Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-31T15:43:58Z | - |
dc.date.available | 2020-03-31T15:43:58Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Прокопів Л. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. 2011. Вип. 23. С. 141-143. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3197 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовані тенденції розвитку малокомплектної школи України та Росії. Висвітлено спільні проблеми та перспективи розвитку сільської малокомплектної школи. Обгрунтовано переваги розвитку сільської школи. | uk_UA |
dc.publisher | УЖГОРОД | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | малокомплектність, загальноосвітня школа, малокомплектна школа, малочисельна школа. | uk_UA |
dc.title | Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nvuuped_2011_23_52.pdf | 181.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.