Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопів, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:43:58Z-
dc.date.available2020-03-31T15:43:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПрокопів Л. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. 2011. Вип. 23. С. 141-143.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3197-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані тенденції розвитку малокомплектної школи України та Росії. Висвітлено спільні проблеми та перспективи розвитку сільської малокомплектної школи. Обгрунтовано переваги розвитку сільської школи.uk_UA
dc.publisherУЖГОРОДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмалокомплектність, загальноосвітня школа, малокомплектна школа, малочисельна школа.uk_UA
dc.titleСучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvuuped_2011_23_52.pdf181.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.