Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолодій, Ольга Романівна-
dc.date.accessioned2020-04-03T19:25:16Z-
dc.date.available2020-04-03T19:25:16Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.citationМолодій, О. Р. Значення виховання навику інтонаційного самоконтролю для самостійної роботи студентів-вокалістів [Текст] / Методичні рекомендації до дисципліни “Постановка голосу"” для студентів вищих музичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації напряму підготовки “Музичне мистецтво” ОКР “бакалавр”// Коломия: Вік, 2017.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4137-
dc.description.abstractЗапропоновані методичні рекомендації містять ряд теоретичних та практичних положень стосовно роботи над інтонаційним самоконтролем у процесі підготовки студента-вокаліста.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКоломия: Вікuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;784.1:378.096-
dc.relation.ispartofseriesББК;74.20-
dc.subjectНавчальний процесuk_UA
dc.subjectПостановка голосуuk_UA
dc.subjectІнтонаційний самоконтрольuk_UA
dc.subjectВокалістuk_UA
dc.titleЗначення виховання навику інтонаційного самоконтролю для самостійної роботи студентів-вокалістів.uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали (ННІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні рекомендації.pdf601.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.