Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/4248
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вишневська, Оксана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Гой, Наталія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-05T15:42:14Z | - |
dc.date.available | 2020-04-05T15:42:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Вишневська, О. Інноваційний підхід до управління дошкільним навчальним закладом (на прикладі діяльності Дубовецького дошкільного навчального закладу "Дубочок") / Вишневська О., Н. Гой // Гірська школа Українських Карпат. – 2016. – № 15. – С. 140–144. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4248 | - |
dc.description.abstract | У статті описується вирішення проблеми управління дошкільним навчальним закладом в контексті інноваційного підходу. Адже проблема реформування дошкільної освіти у сучасних умовах передбачає радикальну перебудову управлінської ланки, її демократизацію, децентралізацію та гуманізацію. Стаття має на меті розкрити сутність інноваційних підходів до управління дошкільним навчальним закладом, а також дослідження пріоритетності інновацій в управлінні дошкільними закладами освіти. Автори дослідження розкривають характерні відмінності традиційної та інноваційної управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Акцентується увага на те, що перехід на нові освітні стандарти, інтеграція у європейський та світовий освітній простір актуалізували проблему інноваційного управління в дошкільних навчальних закладах. Аналізуються функціональні зміни в діяльності керівника дошкільного закладу. Методологічними засадами дослідження є необхідність модернізації дошкільної освіти в Україні, що пов’язана з європейськими та світовими тенденціями і викликами, зростаючою увагою міжнародної спільноти до цього освітнього рівня. Отже, використання інноваційних підходів забезпечуватиме високу ефективність управління дошкільним навчальним закладом.. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | дошкільний навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | інноваційні підходи | uk_UA |
dc.subject | управлінські функції | uk_UA |
dc.subject | управлінські компетенції | uk_UA |
dc.title | Інноваційний підхід до управління дошкільним навчальним закладом (на прикладі діяльності Дубовецького дошкільного навчального закладу "Дубочок") | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ІФК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gsuk_2016_15_37 (3).pdf | 198.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.