Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4893
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПротас, Оксана Любомирівна-
dc.date.accessioned2020-04-10T09:18:56Z-
dc.date.available2020-04-10T09:18:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжуuk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4893-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості інтеграції молоді з обмеженими функціональними можливостями в сучасне суспільство. Розкрито зміст основних понять дослідження: інтеграція; соціальна інтеграція; особа з обмеженими функціональними можливостями; потреби. Представлено результати емпіричного дослідження на виявлення об’єктивних і суб’єктивних чинників, що впливають на процес соціальної інтеграції людей з обмеженими функціональними можливостями.uk_UA
dc.publisherВінницька міська друкарняuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 4. (32);С. 77–83.-
dc.subjectінтеграція; соціальна інтеграція; особа з обмеженими функціональними можливостями; потребиuk_UA
dc.titleІнтеграція молоді з обмеженими функціональними можливостями в сучасному суспільствіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтеграця дітей з обм.pdf567 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.