Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/5071
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стражнікова, Інна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-12T13:10:09Z | - |
dc.date.available | 2020-04-12T13:10:09Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Педагогічний дискурс: зб.наук.праць / гол.ред. І.М.Шоробура. – Хмельницький: ХГПА, 2013. – Вип. 15. – 812 с. – С. 687-691. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5071 | - |
dc.description | самофінансування | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті автор розкриває докорінні зміни наукових парадигм у світовій історіографії, обґрунтовує актуальність досліджень з історіографічних проблем, доводить, що проблемне історіографічне дослідження активізує зусилля сучасних науковців, прискорює більш глибоке вивчення історико-педагогічних питань, дозволяє визначити найбільш ефективний шлях їх вирішення, що потребує поглибленого аналізу і залучення нових джерел. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.title | Джерельна база історико-педагогічних досліджень Західного регіону України | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Джерельна база істор-пед досл.pdf | Стаття | 337.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.