Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-12T13:10:09Z-
dc.date.available2020-04-12T13:10:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПедагогічний дискурс: зб.наук.праць / гол.ред. І.М.Шоробура. – Хмельницький: ХГПА, 2013. – Вип. 15. – 812 с. – С. 687-691.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5071-
dc.descriptionсамофінансуванняuk_UA
dc.description.abstractУ статті автор розкриває докорінні зміни наукових парадигм у світовій історіографії, обґрунтовує актуальність досліджень з історіографічних проблем, доводить, що проблемне історіографічне дослідження активізує зусилля сучасних науковців, прискорює більш глибоке вивчення історико-педагогічних питань, дозволяє визначити найбільш ефективний шлях їх вирішення, що потребує поглибленого аналізу і залучення нових джерел.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.titleДжерельна база історико-педагогічних досліджень Західного регіону Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Джерельна база істор-пед досл.pdfСтаття337.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.