Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-16T17:31:26Z-
dc.date.available2020-04-16T17:31:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМарчій-Дмитраш Т. М. Педагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі в контексті реалізації принципу наступності / Т. М. Марчій-Дмитраш // Освіта дітей дошкільного віку у соціокультурному просторі: Збірник науково-методичних праць / за заг. редакцією Л.В. Зданевич, Н.М. Миськової, Л.С. Пісоцької, О.Д. Рейпольської. – Хмельницький : ХГПА, 2019. – У 2-х ч. – Ч.ІІ. – 221 с. – С. 3 – 6.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5509-
dc.description.abstractУ статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови, реалізація яких забезпечить успіх у підготовці дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький : ХГПАuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.ІІ.;С. 3 – 6-
dc.subjectпринцип наступності, діти старшого дошкільного віку, заклад дошкільної освіти, початкова школа, педагогічні умовиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі в контексті реалізації принципу наступностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марчій-Дмитраш_Стаття.pdf542.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.