Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/5548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванцев, Людмила Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-04-16T17:40:43Z-
dc.date.available2020-04-16T17:40:43Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д.uk_UA
dc.identifier.isbn966-7913-01-5-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5548-
dc.description.abstractТехнології проетування життєвого шляху визначаються методами та стратегіями, які дають змогу оволодіти необхідними вміннями та засобами життєвого проектування.Відповідні механізми життєвого проектування виникають внаслідок здатності до рефлексії власного життя суб'єкта, яка настає, коли особистість як носій активності бажає підійти до свого життя свідомо, прагнучи досягнення успіху в житті, розглядаючи успіх відповідно до певної системи цінностей. З цієї точки зору слід звернути увагу на взаємопов'язані твердження та положення, розгляд яких передбачається в ході дослідження процесу життєтворчості.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКиїв : ГНОЗІСuk_UA
dc.subjectтехнології життєтворення, стратегії, рефлексія власного життя, система цінностей, проектування власної життєвої програмиuk_UA
dc.titleСтруктура моделі формування технології життєтворчості у майбутніх учителівuk_UA
dc.title.alternativeСтруктура моделі формування технології життєтворчості у майбутніх учителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.