Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/5689
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хімчук, Ліліана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Бай, Ігор Богданович | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-19T18:16:42Z | - |
dc.date.available | 2020-04-19T18:16:42Z | - |
dc.date.issued | 2018-03-01 | - |
dc.identifier.issn | ISSN 2410-4388 (Print) ISSN 2415-3133 (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5689 | - |
dc.description.abstract | У статті вирізнено багатогранність поняття «художній образ». Актуалізовано важливість формування цілісного уявлення про художній образ в учнів молодшого шкільного віку в процесі інтегрованих за змістом уроків образотворчого мистецтва та трудового навчання. Авторами продемонстровано зразки дидактичного матеріалу, який можна використовувати з метою розвитку емоційно-образних почуттів учнів. Виявлено, що у процесі спостереження поданих зразків, учні можуть переживати такі емоційні відчуття як: здивування, зацікавленість, радість. Підкреслено важливість доступності дидактичного матеріалу для учнів під час встановлення причиновонаслідкових зв’язків між об’єктами. Вирізнено передумови, які дають можливість учням початкових класів створювати художні образи. Наведено приклади завдань, які пропонуються учням на спеціальних роздаткових картках для формування уміння складати образи перших конструкцій у процесі інтегрованих уроків. Подано низку загальних показників рівня сформованості цілісного уявлення в учнів про художні образи. Підкреслено важливість формування в учнів таких психічних процесів, як наочно-образне мислення, уява та образна пам’ять: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Scientific Journal Virtus | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 22;С.161-166 | - |
dc.subject | образ, художній образ, предметно-перетворювальна компетентність, аглютинація, асоціація, ілюстрація, наочно-образне мислення, образна пам’ять | uk_UA |
dc.title | ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОГО УЯВЛЕННЯ ПРО ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3677.pdf | 917.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.