Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/6320Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гоян, Ігор Миколайович | - |
| dc.date.accessioned | 2020-04-27T17:12:35Z | - |
| dc.date.available | 2020-04-27T17:12:35Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Радикальний конструктивізм як освітянська стратегія: версія Х`ю Гаша (історико-філософський аналіз / Збірник наукових праць : філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ : ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 2015. – Вип. 20. – Ч.2. – С.238-244 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6320 | - |
| dc.description.abstract | У статті проведено історико-філософський аналіз розвитку філософсько-освітніх ідей, пов'язаний з радикальним конструктивізмом Е. фон Глазерсфельда, а також сучасних позицій радикального конструктивізму в царині філософії освіти, представлених, зокрема, ірландським Х'ю Гашем та його опонентами. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Видавництво ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2015 | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Вип. 20. – Ч. 2.; | - |
| dc.subject | радикальний конструктивізм, соціальний конструкивізм, (конструкціонізм), філософія освіти, історія філософії. | uk_UA |
| dc.title | Радикальний конструктивізм як освітянська стратегія: версія Х`ю Гаша (історико-філософський аналіз) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФП) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2015 зб.pdf | Основна стаття | 2.45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.