Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/7416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦюняк, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2020-05-25T07:53:18Z-
dc.date.available2020-05-25T07:53:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЦюняк О.П. Роль освітнього простору закладу вищої освіти у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип.1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В. Совгіра]. Умань : Візаві, 2019. С.138–145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7416-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі створення комфортного освітнього простору у закладах вищої освіти. Проаналізовано зміст понять «простір», «освітній простір», «освітній простір закладу вищої освіти», які активно впроваджуються у сучасний педагогічних тезаурус. Особливу увагу приділено дослідженню сутності поняття «освітній простір закладу вищої освіти», подано власну інтерпретацію. Розглянуто основні компоненти освітнього простору закладів вищої освіти. Визначено роль освітнього простору у системі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseries1;-
dc.subjectпростір, освіта, освітній простір, університет, заклад вищої освіти, освітній простір закладу вищої освіти, професійна підготовка, освітня діяльність, майбутні магістри початкової освіти, інформаційні ресурси.uk_UA
dc.titleРоль освітнього простору закладу вищої освіти у професійній підготовці майбутніх магістрів початкової освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цюняк О.П..pdf359.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.