Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8214Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Галан, Оксана | - |
| dc.date.accessioned | 2020-10-07T09:00:18Z | - |
| dc.date.available | 2020-10-07T09:00:18Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Галан О. Теоретичні аспекти готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в умовах вищого закладу освіти / О. Галан // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 19. - С. 71-76 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8214 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано зміст та структуру готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до професійної діяльності; охарактеризовано мотиваційно-ціннісний, інформаційно-когнітивний, організаційно-діяльнісний, особистісно-рефлексивний компоненти; проведено анкетування та дискусії зі студентами щодо означеної проблематики. Доведено, що мотиваційно-ціннісний компонент готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності є смислоутворювальною складовою, оскільки передбачає формування стійкого прагнення студента до оволодіння знаннями, вміннями та навичками, усвідомлення практичної значущості соціальної роботи. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | майбутній соціальний працівник | uk_UA |
| dc.subject | готовність до професійної діяльності | uk_UA |
| dc.subject | психологічна готовність | uk_UA |
| dc.subject | практична готовність | uk_UA |
| dc.title | Теоретичні аспекти готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в умовах вищого закладу освіти | uk_UA |
| dc.title.alternative | Theoretical aspects of future social workers’ readiness for professional activity in higher education institutions | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | № 19 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 1194-Текст статті-2493-1-10-20191102.pdf | 501.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.