Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8391| Title: | Інтерактивні технології у підготовці майбутніх логопедів |
| Other Titles: | Interactive technologies in training future speech therapists |
| Authors: | Мельничук, Ірина Миколаївна |
| Keywords: | майбутні логопеди інтерактивні технології інтеракції професійна підготовка мовленнєві порушення |
| Issue Date: | 2019 |
| Citation: | Мельничук І. М. Інтерактивні технології у підготовці майбутніх логопедів / І. М. Мельничук // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 20. – С. 102-105 |
| Abstract: | У статті узагальнено, що професійна підготовка майбутніх логопедів базується на опануванні студентами вмінь корегувати окремі складники порушеної мовленнєвої діяльності, що проявляються на ранніх етапах розвитку дитини. Актуалізовано використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх логопедів, які покликані опанувати вміння і навички організації оптимальної міжособистісної взаємодії з дітьми-логопатами. Мета дослідження – розкрити можливості інтерактивних технологій у підготовці майбутніх логопедів до роботи за фахом та обґрунтувати методику використання інтерактивних вправ у роботі логопедів. Установлено, що для корекційно-розвиткової роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення фахівці-логопеди можуть використовувати інтерактивні завдання. Майбутні логопеди в процесі професійної підготовки повинні апробувати такі інтерактивні вправи, які зможуть використовувати на заняттях з дітьми-логопатами. До таких завдань відносимо вправи для артикуляційної гімнастики. У статті наведено приклади окремих інтеракцій для навчання майбутніх логопедів роботи з дітьми-логопатами. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8391 |
| Appears in Collections: | № 20 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 852-Текст статті-1668-2-10-20191125.pdf | 328.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.