Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/891Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Веркалець, Марія | - |
| dc.date.accessioned | 2019-11-15T08:09:53Z | - |
| dc.date.available | 2019-11-15T08:09:53Z | - |
| dc.date.issued | 2016 | - |
| dc.identifier.citation | Веркалець М. Формування готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності в інформаційному освітньому просторі ЗОШ і ступеня / М. Веркалець // Освітній простір України. - 2016. - № 8. - С. 52-57. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/891 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості формування готовності майбутніх учителів початкових класів до інноваційної діяльності в інформаційному освітньому просторі ЗОШ І ступеня, визначається поняття “готовність до інноваційної діяльності” та її компонентний склад. Проаналізовано ознаки сформованості професійної готовності майбутнього педагога до інноваційної діяльності в умовах інформатизації освіти молодших школярів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | формування готовності | uk_UA |
| dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
| dc.subject | компоненти готовності до професійної діяльності | uk_UA |
| dc.title | Формування готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності в інформаційному освітньому просторі ЗОШ і ступеня | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 8 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1262-3316-1-SM.pdf | 123.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.