Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/9461Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мартинець, Алла Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2021-03-04T07:35:47Z | - |
| dc.date.available | 2021-03-04T07:35:47Z | - |
| dc.date.issued | 2013 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9461 | - |
| dc.description.abstract | Проблема конфліктів і непорозумінь у спілкуванні дітей і дорослих не нова. Вчені пропонують різні шляхи її вирішення. Не оминули своєю увагою цієї проблеми і письменники, що створюють художні тексти для дітей. Вони запропонували суспільству образ уявного друга, як один з принципів соціалізації дитини в суспільстві | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | Дитяча література, самотність, уява, художній образ, образ уявного друга | uk_UA |
| dc.title | Функції образу уявного друга в дитячій літературі (на прикладі творчості, Астрід Ліндгрен та Міри Лобе) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ФФілолог) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| бердянськ.doc | 104.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.