Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2220Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мартинець, Алла Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-03-25T13:37:09Z | - |
| dc.date.available | 2020-03-25T13:37:09Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2220 | - |
| dc.description.abstract | У статті зроблено спробу проаналізувати сучасні методики, покликані активізувати читацький інтерес школяра і посилити його зацікавленість художнім текстом. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | методика, читання, учень, освіта | uk_UA |
| dc.title | МЕТОДИКИ, ЯКІ НАВЧАЮТЬ СПРИЙМАТИ ПРОЧИТАНЕ ЧИ ПРОСТО ЧИТАТИ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ФФілолог) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| МЕТОДИКИ, ЯКІ НАВЧАЮТЬ СПРИЙМАТИ ПРОЧИТАНЕ ЧИ ПРОСТО ЧИТАТИ_ МАРТИНЕЦЬ_АЛЛА.docx | 29.97 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.