Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23472
Назва: Використання цифрових інструментів під час вивчення інтегрованих курсів природничої освітньої галузі
Автори: Карас, М. І.
Ключові слова: тестові платформи
школа
природничі науки
діджеталізація освіти
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Карас М. І. Використання цифрових інструментів під час вивчення інтегрованих курсів природничої освітньої галузі – Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «014.15 Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». – Івано-Франківськ, 2023 р. – 53 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота є рукопис, який містить опрацювання та створення інтерактивних вправ з природничих дисциплін, з запропонованим використанням їх на уроках. Досліджено цифрові платформи Quizizz, LearningApps, Kahoot.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23472
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карас_Матківський.pdf890.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.