Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23494
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Климпуш, Г. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-26T08:57:12Z | - |
dc.date.available | 2025-09-26T08:57:12Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Климпуш Г.В. Форми організації процесу навчання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 63 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23494 | - |
dc.description.abstract | Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження та пошуку оптимальних форм організації процесу навчання на заняттях інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Показано неефективність використання традиційного уроку як форми організації навчального процесу. Класичний сценарій уроку з монотонним відпрацюванням вмінь і навичок та традиційною подачею навчального матеріалу не відповідає вимогам сучасного учнівства, яке вимагає від навчального процесу динаміки, насиченості та раціональності. Розроблено плани-конспекти STEM-занять для організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в інтегрованому курсі «Пізнаємо природу». 63 с., Рис. 24, Табл. 7, Літ. 20 | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | інтегрований курс «Пізнаємо природу» | uk_UA |
dc.subject | урок | uk_UA |
dc.subject | навчальне заняття | uk_UA |
dc.subject | STEM-заняття | uk_UA |
dc.title | Форми організації процесу навчання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Климпуш_Луцась.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.