Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23494
Title: Форми організації процесу навчання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»
Authors: Климпуш, Г. В.
Keywords: інтегрований курс «Пізнаємо природу»
урок
навчальне заняття
STEM-заняття
Issue Date: 2023
Citation: Климпуш Г.В. Форми організації процесу навчання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 63 с.
Abstract: Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження та пошуку оптимальних форм організації процесу навчання на заняттях інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Показано неефективність використання традиційного уроку як форми організації навчального процесу. Класичний сценарій уроку з монотонним відпрацюванням вмінь і навичок та традиційною подачею навчального матеріалу не відповідає вимогам сучасного учнівства, яке вимагає від навчального процесу динаміки, насиченості та раціональності. Розроблено плани-конспекти STEM-занять для організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в інтегрованому курсі «Пізнаємо природу». 63 с., Рис. 24, Табл. 7, Літ. 20
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23494
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Климпуш_Луцась.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.