Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23507
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Партатус, М. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-26T12:01:19Z | - |
dc.date.available | 2025-09-26T12:01:19Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Партатус М.В. Бінарні уроки як форма організації STEM-орієнтованого навчання. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т імені Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 58 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23507 | - |
dc.description.abstract | Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження доцільності та ефективності проведення бінарних уроків з природничою компонентою. Показано, що бінарні уроки з природничою компонентою є однією з форм організації STEM-орієнтованого навчання. Такі заняття сприяють формуванню ключових та предметних компетентностей, розвитку креативності та критичного мислення. 58 с., Рис. 17, Табл. 12, Літ. 29. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | бінарний урок | uk_UA |
dc.subject | природнича компонента | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.title | Бінарні уроки як форма організації STEM-орієнтованого навчання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Партатус_Тарас.pdf | 6.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.