Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПартатус, М. В.-
dc.date.accessioned2025-09-26T12:01:19Z-
dc.date.available2025-09-26T12:01:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПартатус М.В. Бінарні уроки як форма організації STEM-орієнтованого навчання. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т імені Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 58 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23507-
dc.description.abstractРобота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження доцільності та ефективності проведення бінарних уроків з природничою компонентою. Показано, що бінарні уроки з природничою компонентою є однією з форм організації STEM-орієнтованого навчання. Такі заняття сприяють формуванню ключових та предметних компетентностей, розвитку креативності та критичного мислення. 58 с., Рис. 17, Табл. 12, Літ. 29.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectбінарний урокuk_UA
dc.subjectприроднича компонентаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.titleБінарні уроки як форма організації STEM-орієнтованого навчанняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Партатус_Тарас.pdf6.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.