Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23507
Назва: Бінарні уроки як форма організації STEM-орієнтованого навчання
Автори: Партатус, М. В.
Ключові слова: STEM-освіта
бінарний урок
природнича компонента
компетентність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Партатус М.В. Бінарні уроки як форма організації STEM-орієнтованого навчання. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т імені Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 58 с.
Короткий огляд (реферат): Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження доцільності та ефективності проведення бінарних уроків з природничою компонентою. Показано, що бінарні уроки з природничою компонентою є однією з форм організації STEM-орієнтованого навчання. Такі заняття сприяють формуванню ключових та предметних компетентностей, розвитку креативності та критичного мислення. 58 с., Рис. 17, Табл. 12, Літ. 29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23507
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Партатус_Тарас.pdf6.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.