Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23508
Назва: | Проблемне навчання під час вивчення хімії у закладах загальної середньої освіти |
Автори: | Переклита, Н. М. |
Ключові слова: | хімія шкільний курc технологія проблемного навчання проблемна ситуація |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Переклита Н.М. Проблемне навчання під час вивчення хімії у закладах загальної середньої освіти. – Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 014.15 Середня освіта (Природничі науки). – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 90 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дипломна робота є рукопис, у якому розглянуті особливості, етапи організації проблемного навчання, види, компоненти психологічної структури, умови виникнення, способи створення проблемних ситуацій, форми подачі навчальних проблем, рівні проблемного навчання, роль педагога у процесі проблемного навчання. З використанням технології проблемного навчання розроблено інструктивно-методичні рекомендації щодо проведення уроків з хімії (тема «Окисно-відновні реакції», «Карбонові кислоти»), біології та пізнаємо природу (тема «Бактерії, віруси та їх особливості»). Розроблено методичні матеріали кейс-методів для використання на уроках хімії (тема «Карбонові кислоти»). 90 с., Рис. 4, Табл. 4, Літ. 57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23508 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Переклита_Лучкевич.pdf | 5.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.