Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23508
Назва: Проблемне навчання під час вивчення хімії у закладах загальної середньої освіти
Автори: Переклита, Н. М.
Ключові слова: хімія
шкільний курc
технологія проблемного навчання
проблемна ситуація
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Переклита Н.М. Проблемне навчання під час вивчення хімії у закладах загальної середньої освіти. – Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 014.15 Середня освіта (Природничі науки). – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 90 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота є рукопис, у якому розглянуті особливості, етапи організації проблемного навчання, види, компоненти психологічної структури, умови виникнення, способи створення проблемних ситуацій, форми подачі навчальних проблем, рівні проблемного навчання, роль педагога у процесі проблемного навчання. З використанням технології проблемного навчання розроблено інструктивно-методичні рекомендації щодо проведення уроків з хімії (тема «Окисно-відновні реакції», «Карбонові кислоти»), біології та пізнаємо природу (тема «Бактерії, віруси та їх особливості»). Розроблено методичні матеріали кейс-методів для використання на уроках хімії (тема «Карбонові кислоти»). 90 с., Рис. 4, Табл. 4, Літ. 57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23508
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Переклита_Лучкевич.pdf5.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.