Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолтанюк, В. В.-
dc.date.accessioned2025-09-29T07:08:54Z-
dc.date.available2025-09-29T07:08:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСолтанюк В.В. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу учнівством на уроках хімії в 9 класі. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23514-
dc.description.abstractРобота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження ефективності використання методик узагальнення теоретичного матеріалу на уроках хімії з використанням сучасних освітніх технологій та інструментів. Показано беззаперечне значення уроків узагальнення та систематизації. Уроки узагальнення та систематизації дозволяють структурувати навчальний матеріал та систематизувати його. Формування системних знань сприяє більш ефективному розвитку діалектико-матеріалістичного світогляду школярів, а також сприяє розвитку їхньої пізнавальної здатності. Зважаючи на візуальне сприймання інформації сучасним учнівством, у якості основного інструменту узагальнення доцільно використовувати графічний матеріал (ментальні карти, інфографіку, схеми). 56 с., Рис. 18, Табл. 9, Літ. 25.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectузагальненняuk_UA
dc.subjectосмисленняuk_UA
dc.subjectсистематизаціяuk_UA
dc.subjectключові поняттяuk_UA
dc.titleУзагальнення та систематизація навчального матеріалу учнівством на уроках хімії в 9 класі.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Солтанюк_Луцась.pdf1.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.