Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23514
Назва: Узагальнення та систематизація навчального матеріалу учнівством на уроках хімії в 9 класі.
Автори: Солтанюк, В. В.
Ключові слова: узагальнення
осмислення
систематизація
ключові поняття
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Солтанюк В.В. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу учнівством на уроках хімії в 9 класі. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 56 с.
Короткий огляд (реферат): Робота є рукопис, що містить результати теоретичного дослідження ефективності використання методик узагальнення теоретичного матеріалу на уроках хімії з використанням сучасних освітніх технологій та інструментів. Показано беззаперечне значення уроків узагальнення та систематизації. Уроки узагальнення та систематизації дозволяють структурувати навчальний матеріал та систематизувати його. Формування системних знань сприяє більш ефективному розвитку діалектико-матеріалістичного світогляду школярів, а також сприяє розвитку їхньої пізнавальної здатності. Зважаючи на візуальне сприймання інформації сучасним учнівством, у якості основного інструменту узагальнення доцільно використовувати графічний матеріал (ментальні карти, інфографіку, схеми). 56 с., Рис. 18, Табл. 9, Літ. 25.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23514
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Солтанюк_Луцась.pdf1.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.