Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23531
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Паска, Богдан Валерійович | - |
dc.contributor.author | Паска, Тарас Валерійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-29T13:06:21Z | - |
dc.date.available | 2025-09-29T13:06:21Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Паска Б. В. Інтерактивні методи та цифрові інструменти на уроках громадянської та історичної освітньої галузі / Б. В. Паска, Т. В. Паска // Актуальні питання у сучасній науці. - 2025. - № 7(37). - С. 1097-1104. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23531 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості використання інтерактивних методів і цифрових інструментів на уроках громадянської та історичної освітньої галузі в закладах загальної середньої освіти. Наголошується, що в умовах реалізації Концепції Нової української школи цифрові технології та інтерактивні методи допомагають вчителям вдосконалювати предметно-методичні компетентності, моделювати зміст навчання відповідно до обовʼязкових результатів навчання. Підкреслюється, що серед ключових компетентностей, які необхідно сформувати у процесі реалізації Державного стандарту базової середньої освіти, визначено інформаційно-комунікаційну компетентність здобувача освіти. Представлено методичні прийоми і форми проведення інтерактивного уроку з громадянської освіти на тему «Що таке ідентичність людини» з використанням цифрових інструментів. Розкрито особливості використання цифрових технологій під час навчально-екскурсійної роботи з учнями. Висвітлено переваги віртуальних турів та екскурсій, віртуальних музеїв. Наголошується, що віртуальний музей став новим типом електронно-цифрової версії музею, якому діти і молодь часто віддають перевагу в умовах військового стану. Підкреслюється, що у процесі формування національної і громадянської ідентичності учнівської молоді важливо використовувати потенціал національних, державних, громадських музеїв України, зокрема віртуальні тури, розміщені на вебсайтах цих закладів. У статті наголошується, що цифрові інструменти на уроках суспільних дисциплін дозволяють накопичувати і зберігати дидактичну і методичну базу вчителя, забезпечують оперативну комунікацію між вчителем і здобувачем освіти. Зроблено висновки, що реалізація діяльнісного підходу на уроках громадянської та історичної освітньої галузі вимагає від педагогів систематичного використання сучасних цифрових інструментів та інтерактивних методів навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | громадянська освіта | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційна компетентність | uk_UA |
dc.subject | заклади загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | громадянська та історична освітня галузь | uk_UA |
dc.subject | віртуальні музеї | uk_UA |
dc.subject | здобувачі освіти | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні методи та цифрові інструменти на уроках громадянської та історичної освітньої галузі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Паска Б., Паска Т..pdf | 229.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.