Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаска, Богдан Валерійович-
dc.contributor.authorПаска, Тарас Валерійович-
dc.date.accessioned2025-09-29T13:06:21Z-
dc.date.available2025-09-29T13:06:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПаска Б. В. Інтерактивні методи та цифрові інструменти на уроках громадянської та історичної освітньої галузі / Б. В. Паска, Т. В. Паска // Актуальні питання у сучасній науці. - 2025. - № 7(37). - С. 1097-1104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23531-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості використання інтерактивних методів і цифрових інструментів на уроках громадянської та історичної освітньої галузі в закладах загальної середньої освіти. Наголошується, що в умовах реалізації Концепції Нової української школи цифрові технології та інтерактивні методи допомагають вчителям вдосконалювати предметно-методичні компетентності, моделювати зміст навчання відповідно до обовʼязкових результатів навчання. Підкреслюється, що серед ключових компетентностей, які необхідно сформувати у процесі реалізації Державного стандарту базової середньої освіти, визначено інформаційно-комунікаційну компетентність здобувача освіти. Представлено методичні прийоми і форми проведення інтерактивного уроку з громадянської освіти на тему «Що таке ідентичність людини» з використанням цифрових інструментів. Розкрито особливості використання цифрових технологій під час навчально-екскурсійної роботи з учнями. Висвітлено переваги віртуальних турів та екскурсій, віртуальних музеїв. Наголошується, що віртуальний музей став новим типом електронно-цифрової версії музею, якому діти і молодь часто віддають перевагу в умовах військового стану. Підкреслюється, що у процесі формування національної і громадянської ідентичності учнівської молоді важливо використовувати потенціал національних, державних, громадських музеїв України, зокрема віртуальні тури, розміщені на вебсайтах цих закладів. У статті наголошується, що цифрові інструменти на уроках суспільних дисциплін дозволяють накопичувати і зберігати дидактичну і методичну базу вчителя, забезпечують оперативну комунікацію між вчителем і здобувачем освіти. Зроблено висновки, що реалізація діяльнісного підходу на уроках громадянської та історичної освітньої галузі вимагає від педагогів систематичного використання сучасних цифрових інструментів та інтерактивних методів навчання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectгромадянська освітаuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентністьuk_UA
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectгромадянська та історична освітня галузьuk_UA
dc.subjectвіртуальні музеїuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.titleІнтерактивні методи та цифрові інструменти на уроках громадянської та історичної освітньої галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паска Б., Паска Т..pdf229.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.