Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23531
Назва: Інтерактивні методи та цифрові інструменти на уроках громадянської та історичної освітньої галузі
Автори: Паска, Богдан Валерійович
Паска, Тарас Валерійович
Ключові слова: інтерактивні методи навчання
цифрові технології
діяльнісний підхід
громадянська освіта
інформаційно-комунікаційна компетентність
заклади загальної середньої освіти
громадянська та історична освітня галузь
віртуальні музеї
здобувачі освіти
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Паска Б. В. Інтерактивні методи та цифрові інструменти на уроках громадянської та історичної освітньої галузі / Б. В. Паска, Т. В. Паска // Актуальні питання у сучасній науці. - 2025. - № 7(37). - С. 1097-1104.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості використання інтерактивних методів і цифрових інструментів на уроках громадянської та історичної освітньої галузі в закладах загальної середньої освіти. Наголошується, що в умовах реалізації Концепції Нової української школи цифрові технології та інтерактивні методи допомагають вчителям вдосконалювати предметно-методичні компетентності, моделювати зміст навчання відповідно до обовʼязкових результатів навчання. Підкреслюється, що серед ключових компетентностей, які необхідно сформувати у процесі реалізації Державного стандарту базової середньої освіти, визначено інформаційно-комунікаційну компетентність здобувача освіти. Представлено методичні прийоми і форми проведення інтерактивного уроку з громадянської освіти на тему «Що таке ідентичність людини» з використанням цифрових інструментів. Розкрито особливості використання цифрових технологій під час навчально-екскурсійної роботи з учнями. Висвітлено переваги віртуальних турів та екскурсій, віртуальних музеїв. Наголошується, що віртуальний музей став новим типом електронно-цифрової версії музею, якому діти і молодь часто віддають перевагу в умовах військового стану. Підкреслюється, що у процесі формування національної і громадянської ідентичності учнівської молоді важливо використовувати потенціал національних, державних, громадських музеїв України, зокрема віртуальні тури, розміщені на вебсайтах цих закладів. У статті наголошується, що цифрові інструменти на уроках суспільних дисциплін дозволяють накопичувати і зберігати дидактичну і методичну базу вчителя, забезпечують оперативну комунікацію між вчителем і здобувачем освіти. Зроблено висновки, що реалізація діяльнісного підходу на уроках громадянської та історичної освітньої галузі вимагає від педагогів систематичного використання сучасних цифрових інструментів та інтерактивних методів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23531
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паска Б., Паска Т..pdf229.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.