Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23536
Назва: | Мотиваційний потенціал сучасних освітніх технологій у цифровому освітньому середовищі закладів освіти |
Автори: | Паска, Тарас Валерійович |
Ключові слова: | навчальна мотивація сучасні освітні технології цифрове освітнє середовище цифрові технології |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Паска Т. В. Мотиваційний потенціал сучасних освітніх технологій у цифровому освітньому середовищі закладів освіти / Т. В. Паска // Наукові інновації та передові технології. - 2025. - № 8(48). - С. 2110-2122. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретичному та експериментальному обґрунтуванню мотиваційного потенціалу сучасних освітніх технологій у цифровому освітньому середовищі. Актуальність дослідження зумовлена глобальними трансформаціями в освіті, спричиненими цифровізацією суспільства, необхідністю оновлення освітнього процесу та викликами пандемії COVID-19, війни, нестабільності соціокультурного простору. Відтак особливого значення набуває забезпечення мотивації здобувачів освіти як чинника їхньої залученості, успішності та конкурентоспроможності. Систематизовано теоретичні підходи до розуміння мотивації як складного психологічного явища, що визначає поведінку, спрямованість та активність у навчанні. Розглянуто сутність навчальної мотивації, її внутрішні й зовнішні чинники, роль освітніх технологій у формуванні пізнавального інтересу, відповідальності, прагнення до високих результатів. Виокремлено групи освітніх технологій – педагогічні, соціально-виховні, інформаційно-комунікаційні – з акцентом на останніх як інструменті модернізації освіти. Проаналізовано сучасні освітні технології у цифровому середовищі: платформи Moodle, Google Workspace, Microsoft Teams; інтерактивні інструменти Edpuzzle, Kahoot, Padlet, Mentimeter; технології гейміфікації, VR/AR, мікронавчання, персоналізованого та адаптивного навчання, штучного інтелекту. Визначено їхній вплив на підвищення внутрішньої мотивації, розвиток критичного мислення, креатив-ності, самоорганізації, забезпечення індивідуального підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23536 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Паска Т. В. 4.pdf | 210.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.