Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23539
Title: | Педагогічні умови формування громадянознавчих понять у системі вищої професійної освіти в умовах трансформацій українського суспільства |
Authors: | Єгорова, Інга Вячеславівна Салига, Наталія Миколаївна Паска, Тарас Валерійович |
Keywords: | громадянська освіта професійна освіта громадянське виховання громадянська самореалізація |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Єгорова І. В. Педагогічні умови формування громадянознавчих понять у системі вищої професійної освіти в умовах трансформацій українського суспільства / І. В. Єгорова, Н. М. Салига, Т. В. Паска // Інноваційна педагогіка. - 2025. - Вип. 85. Том 1. - С. 123-128. |
Abstract: | Стаття присвячена висвітленню теоретико-методологічних засад формування громадянознавчих понять майбутніх фахівців у контексті викликів, що постають перед українським суспільством в умовах війни, реформ та глобалізаційних впливів. У роботі проаналізовано сутність понять «громадянськість» і «громадянська самосвідомість», «громадянська самореалізація» як ключових категорій сучасної громадянської освіти, розглядається їх багатовимірна природа, взаємозв’язок з процесами соціалізації, ціннісного вибору особистості та її життєвого самоствердження. Підкреслено, що громадянськість виявляється у таких якостях, як почуття гідності, патріотизм, толерантність, активна життєва позиція; громадянська самосвідомість – у здатності особистості усвідомлювати свої права, обов’язки та місце в демократичному суспільстві; сутність поняття громадянської самореалізації розглядається як процес, у якому особистість виступає суб’єктом різноманітних видів діяльності та стосунків, і є творцем суспільства та самої себе. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23539 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Єгорова І., Салига Н., Паска Т..pdf | 174.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.