Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23571
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дрогомирецька, Людмила Романівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-01T12:05:08Z | - |
dc.date.available | 2025-10-01T12:05:08Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Дрогомирецька Л. Р. Формування готовності до інноваційної діяльності як складова професійної підготовки майбутнього вчителя історії. Шляхи реалізації концептуальних засад НУШ при вивченні історії у закладі загальної середньої освіти: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Тернопіль, 16–17 жовтня 2020 р. Тернопіль: Видавництво ТНПУ, 2020. С.24-28. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23571 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена формуванню готовності майбутніх вчителів історії до інноваційної діяльності в умовах переходу сучасної освіти від традиційного до інноваційного навчання.Визначено, що готовність педагога включає усвідомлення потреби в інноваціях, володіння новітніми технологіями, орієнтованість на творчість та здатність долати труднощі. У статті висвітлено два ключові напрями роботи на факультеті історії, політології і міжнародних відносин Прикарпатського національного університету імені В.Стефаника: впровадження інноваційних технологій у навчальний процес: інтеграція інноваційної складової у спеціалізовані та методичні дисципліни ("Сучасні освітні технології", "Методика навчання історії" тощо) та використання інтерактивних методик (кейс-метод, тренінги, ділові ігри) для реалізації ідеї "педагогіки співпраці"; створення інноваційного освітнього середовища: забезпечення науково-методичної та матеріально-технічної бази, активна робота Центру інноваційних освітніх технологій «PNUEcoSystem» (впровадження ІКТ, міжнародна співпраця, популяризація STEAM-освіти).Особливу увагу приділено педагогічній практиці, яка є найважливішим етапом професійного становлення та перевірки готовності студента до самостійного впровадження інноваційних технологій в освітньому закладі.Висновки підтверджують, що комплексний підхід, який поєднує теоретичну підготовку, практичні навички та інноваційне середовище, є запорукою формування компетентного, соціально відповідального вчителя історії, здатного до постійного професійного розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель історії | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | інноваційне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителя | uk_UA |
dc.subject | НУШ | uk_UA |
dc.title | Формування готовності до інноваційної діяльності як складова професійної підготовки майбутнього вчителя історії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дрогомирецька Л. Р. Формування готовності до інноваційної діяльності як складова професійної підготовки майбутнього вчителя історії..pdf | 258.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.