Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23571
Title: Формування готовності до інноваційної діяльності як складова професійної підготовки майбутнього вчителя історії
Authors: Дрогомирецька, Людмила Романівна
Keywords: інноваційна діяльність
майбутній вчитель історії
педагогічні технології
інноваційне освітнє середовище
професійна компетентність
педагогічна практика
підготовка вчителя
НУШ
Issue Date: 2020
Citation: Дрогомирецька Л. Р. Формування готовності до інноваційної діяльності як складова професійної підготовки майбутнього вчителя історії. Шляхи реалізації концептуальних засад НУШ при вивченні історії у закладі загальної середньої освіти: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Тернопіль, 16–17 жовтня 2020 р. Тернопіль: Видавництво ТНПУ, 2020. С.24-28.
Abstract: Стаття присвячена формуванню готовності майбутніх вчителів історії до інноваційної діяльності в умовах переходу сучасної освіти від традиційного до інноваційного навчання.Визначено, що готовність педагога включає усвідомлення потреби в інноваціях, володіння новітніми технологіями, орієнтованість на творчість та здатність долати труднощі. У статті висвітлено два ключові напрями роботи на факультеті історії, політології і міжнародних відносин Прикарпатського національного університету імені В.Стефаника: впровадження інноваційних технологій у навчальний процес: інтеграція інноваційної складової у спеціалізовані та методичні дисципліни ("Сучасні освітні технології", "Методика навчання історії" тощо) та використання інтерактивних методик (кейс-метод, тренінги, ділові ігри) для реалізації ідеї "педагогіки співпраці"; створення інноваційного освітнього середовища: забезпечення науково-методичної та матеріально-технічної бази, активна робота Центру інноваційних освітніх технологій «PNUEcoSystem» (впровадження ІКТ, міжнародна співпраця, популяризація STEAM-освіти).Особливу увагу приділено педагогічній практиці, яка є найважливішим етапом професійного становлення та перевірки готовності студента до самостійного впровадження інноваційних технологій в освітньому закладі.Висновки підтверджують, що комплексний підхід, який поєднує теоретичну підготовку, практичні навички та інноваційне середовище, є запорукою формування компетентного, соціально відповідального вчителя історії, здатного до постійного професійного розвитку.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23571
Appears in Collections:Статті та тези (ФІПМВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.